بیل- رونالدو؛گران ترین زوج دنیا کنار هم چطور کار می کنند؟
تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 18:38 | نویسنده : محمد ميرابي

با انتقال 91 میلیون یورویی گرث بیل به رئال مادرید، او حالا درکنار کریستیانو رونالدو گران قیمت ترین زوج فوتبال دنیا را تشکیل خواهند داد

 بیل- رونالدو؛گران ترین زوج دنیا کنار هم چطور کار می کنند؟

در طول اردوی پیش فصل کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه رئال مادرید کمی پست کریستیانو رونالدو را در ترکیب تیمش تغییر داده بود و حالا با انتقال گرث بیل به رئال مادرید، سرمربی ایتالیایی کهکشانی ها باید پست جدیدی را برای کریس درنظر گرفته تا بتواند به بهترین نحو ممکن از حضور هر دو ستاره در کنار هم و در زمین مسابقه بهره ببرد.

بیل برای تقویت جناح چپ رئال به سانتیاگو برنابئو منتقل شده؛ جایگاهی که تا پیش از این و در چند فصل اخیر قلمرو اختصاصی کریستیانو در ترکیب رئال بود.این درحالی است که گرث بیل به خاطر پتانسیل زیاد و سرعت بالایش در دنیای فوتبال مشهور است و به بازی در جناحین علاقه زیادی دارد. در اوایل عمر فوتبالی بیل از اوبه عنوان مدافع چپ استفاده می شد ولی شامه بالایش در گلزنی و روند رشد و پیشرفت او باعث خواهد شد تا کارلتو اصلا به استفاده از او در پست های عقب تر فکر نکند و تنها درمواقع ضروری به فکر استفاده از بیل به عنوان مدافع بیفتد.

براساس گزارش سایت گل، قرار براین است که از ستاره ولزی در جناح چپ خط حمله تیم مادریدی بهره برداری شود. این منطقی ترین راهکار است، اما تنها راهکار پیش روی آنچلوتی نیست. توانایی بالای بیل در شوتزنی از راه دور باعث می شود که بتوان از او حتی در جناح راست نیز بهره برد.حالا او و کریس یک زوج آرمانی را تشکیل خواهند شد که در دنیا مثالی نخواهد داشت

گزینه دیگر موجود استفاده از بیل به عنوان مهاجم میانی است. او در فصلی که گذشت گاهی در تاتنهام دراین پست بازی می کرد ولی با آمدن ایسکو و حضور مودریچ شاید رئال دیگر نیازی به بیل دراین پست نداشته باشد.

هرچه باشد، بیل در کنار رونالدو یک زوج رویایی را تشکیل خواهد دادو قطعا این دو قادر خواهند بود تا درکنار یکدیگر بدرخشند و به هیچ ترتیبی آنچلوتی هیچ یک از این دو ستاره را نیمکت نشین نخواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن